مدیر غذا و نوشیدنی

آموزش برگزاری مراسم و تشریفات در هتل

آموزش برگزاری مراسم و تشریفات در هتل بصورت خصوصی در هتل ها نیز برگزار می گردد

آموزش برگزاری مراسم و تشریفات در هتل

چه کسانی از این آموزش بهره می برند؟

  • مدیران هتل ها؛
  • مدیران داخلی هتل؛
  • مدیران تشریفات غذا و نوشابه در هتل ها؛
  • دانشجویان گردشگری و هتل داری؛
  • مدیران روابط عمومی؛
  • خدمات و تشریفات اداری در سازمان ها و شرکت ها ؛
  • مدیران داخلی رستوران؛
  • مدیران تالارهای پذیرایی ومدیران  موسسات برگزاری ضیافتهای خصوصی ومجالس؛
  • و تمامی دیگر علاقه مندان.

 

برگزاری مراسم و تشریفات در هتل

هدف از آموزش تشریفات و برگزاری مراسم در هتل چیست؟

آشنایی دست اندرکاران وعلاقه مندان به راه اندازی ومدیریت رستوران ؛ تالارهای پذیرایی ؛ موسسات  برگزاری ضیافتهای خصوصی و مجالس و پیمانکاران ؛ بر گزاری ضیافتهای خصوصی ومجالس و پیمانکاران با اصول بنیادین خدمات پذیرایی ؛ چگونگی قراردادهای پیمانی ؛قوانین ومقررات جاری مواد غذایی ؛ مسائل مربوط به کیفیت خدمات و کیفیت موادغذایی در تمامی مراحل ؛کسب اطلاعات درمورد پخت وآشپزی به منظور ایجاد کنترلهای لازم آشنایی نسبی با مدیریت آشپزخانه برنامه ریزی های شغلی تهیه منو و مسائل مربوط به اموراجرایی برگذاری ها الزامات وتوانمندی ها.

پیشنهاد می‌کنیم ببینید  آموزش مدیریت تالار های تشریفات پذیرایی

آموزش هتل داری

چه مواردی در این دوره به شما آموزش داده می شود؟

1- آشنایی با مفهوم تشریفات و مراسم خاص

Special events  2- انواع مراسم خاص

3- بازاریابی و رقابت در برگزاری مراسم

4- هماهنگ کردن مراحل مختلف مراسم

5- تهیه برنامه کاری در برگزاری مراسم

6- طراحی مکان برگزاری مراسم

7- امکانات مورد نیاز برگزاری مراسم

8- مدیریت جمع آوری و دفع مواد زائد در مراسم.

9- سیستم های ارتباطی در مراسم.

10- طراحی دکور و صحنه در مراسم.

11- نحوه چیدمان صندلی در مراسم.

12-ارائه خدمات به افراد با نیازمندی های خاص( معلولین)

13-پارکینگ اتومبیل ها در مراسم.

14-محل و چگونگی ورود و خروج میهمانان در مراسم

پیشنهاد می‌کنیم ببینید  آموزش پذیرایی و تشریفات بین المللی- آموزش پذیرایی اداری VIP

15-طراحی مکان ارائه اطلاعات به میهمانان.

16-صدور کارت شناسایی برای شرکت کنندگان و مجریان.

17-پذیرش و ثبت نام میهمانان.

18-سیستم حمل و نقل وسایل؛تجهیزات و میهمانان

19-تهیه و اهدای جوایز.

20-سبزی آرایی ومیوه آرایی.

21-ایمنی؛امنیت و شرایط اضطراری.

22-پذیرایی غذا و نوشابه در مراسم.

23-اختتامیه و جمع آوری محل برگزاری مراسم.

24-استقبال و بدرقه میهمانان مهم.

کارگاه آموزشی : دارد

پیش نیاز های لازم جهت شرکت در دوره آموزشی:دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم متوسطه و سابقه کار مرتبط .

به توصیه های ما توجه کنید: داشتن روحیه میهمان نوازی و خوشرویی ؛ علاقه به مشاغل خدماتی و صبر و تحمل چرا که مهمان مسئولیتی در قبال خستگی ناشی از کار شما ندارد .

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا